ES NÀUTIC PARTEIX A LA COPA ESPANYA ILCA 6 AMB MOLTA MORAL DESPRÉS DEL SEU GRAN AUTONÒMIC PROTAGONITZAT A POLLENÇA
Els regatistes del Club Nàutic Ciutadella, Laia Mendoza, Pepe de Sintas, David Ponsetí i Borja Torres, parteixen cap a Mallorca per a participar en aquesta Setmana Santa a la Copa Espanya ILCA 6 i ho fan amb aspiracions de poder competir a dalt, després d’excel·lent campionat autonòmic a Pollença, el que fa que les il·lusions de fer bo en aquesta Copa Espanya augmentin. Un grup entrenat aquests dies per Sebastià Mesquida.
Els regatistes del CN Ciutadella, únic representant menorquí a la Copa, es veuran les cares amb els millors del país i el fet de tornar a competir a aigües de la badia de Pollença on van fer l’Autonòmic els dona un plus de confiança, entre els 150 participants d’Espanya i altres cinc països.
Per Toni Mascaró, director tècnic del CN Ciutadella, «aquests joves van a la Copa Espanya amb aspiracions de fer-ho després del seu gran Balear. No tenim gaires possibilitats de fer podi però sí que hi aspiram», diu Mascaró.
Deja un comentario
Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.