Es Nàutic torna orgullós del Mundial de Pesca 2025 de França on ha representat dignament a Espanya
El Campeonato Mundial de Pesca con Barco Fondeado «Big Game» 2025, o sigui, el Mundial per equips de pesca, ja és història i amb lletres majúscules per el Club Nàutic Ciutadella i la seva participació sense precedents. Un Mundial molt dur tant per el mal temps que han tingut com per la qualitat de la vintena d’equips de dotze països que hi han pres part.
I el CN Ciutadella ha aconseguit deixar Espanya dalt de tot, com a representants del nostre país la barca Ulises amb Juanmi Llompart de capità, junt amb una altra espanyola també capitanejada per un soci del club de Ciutadella.
A França ho han donat tot i a més el combinat espanyol es va proclamar campió del torneig més important de pesca a nivell mundial de la Fips (Federació Internacional de Pesca Esportiva).
Eren dos equips que formaven la Selecció Espanyola i els dos capitans d’equip són socis del Club Nàutic Ciutadellla. L’equip A va quedar primer y a nivell de països també van deixar a Espanya al podi mundial.
«Un èxit de viatge i experiència.
I orgull de dur al CN Ciutadella dalt de tot», ens comenten des de l’expedició CNC.
Deja un comentario
Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.