Cinc karateques del Físics són al Nacional d’Oviedo
Els joves karateques del FÍSICS CIUTADELLA, Laia Taltavull, Judith Álvarez, Rafel González, Julen Triay i Francesc Sanz, junt amb la monitor del Spirit Alaior Cris Ferrer com a entrenadora, participen aquest cap de setmana en el Campionat d’Espanya Infantil de Karate que es celebra a Oviedo.
El gimnàs ciutadellenc és el club de les Illes Balears que més lluitadors aporta en aquest Nacional i pel director tècnic del club Jesús Triay ‘Shuto’, «si els nostres al·lots surten i fan les coses com saben fer, els pot anar molt bé. Medalla? Es molt difícil però tenim la confiança amb ells, crec que si en poguéssim dur alguna seria tot un èxit».
Recordar que en aquest Nacional 2014 d’Astúries hi haurà uns 1.000 competidors i de molta qualitat. «El nostre gran hàndicap com sempre està en la manca de rodatge», diu l’entrenador.
Deja un comentario
Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.