David Prieto y Luciano Becchio no renuevan sus contratos y dejan de pertenecer al ATB

unnamed (29)unnamed (30)

 

También abandonan el club el entrenador de porteros, Klaus Peter, y el preparador físico, Aurelio Ruiz

Àlex Llinàs trabajará en el juvenil A 

El central David Prieto, uno de los capitanes del equipo, quien ha militado en el Atlético Baleares durante las dos últimas temporadas, no renovará su contrato con el club. El central andaluz ha disputado 55 partidos de liga (más los de Copa Federación) en las dos últimas temporadas, donde ha marcado un gol.

El club quiere destacar la profesionalidad del central andaluz y su compromiso en los dos útlimos años, tanto en la temporada del título de Copa Federación, como en la de este año de playoff. El ATB le desea de corazón lo mejor a nivel personal y deportivo a partir de ahora.

Además de David Prieto, también abandona la disciplina balearica el delantero Luciano Becchio. El atacante argentino ha jugado desde que llegara en el mercado de invierno un total de 14 partidos, en los que ha marcado 5 goles. Luci empezó entrenando a prueba unos días durante el mes de enero pero rápidamente convenció a la dirección deportiva de que podría sumar al equipo para la segunda parte del campeonato como así fue. Muy recordada será, de entre sus cinco dianas, la del gol en Toledo en la primera eliminatoria de playoff, que sirvió para sellar el pase a la siguiente ronda con doble victoria. El club, al igual que con Prieto, desea lo mejor a Luciano Becchio a partir de ahora y le agradece su rendimiento.

 Cuerpo técnico

Por otra parte, abandonan también la disciplina del equipo, el entrenador de porteros desde noviembre de 2015, Klaus Peter y el preparador físico las dos últimas temporadas, Aurelio Ruiz. El ATB agradece tanto a Ruiz, como a Peter, su esfuerzo y dedicación al club y espera que hallen un proyecto futbolístico de su agrado. El que fuera segundo entrenador de Christian Ziege y que formara parte del staff de Josico, Àlex Llinàs, como entrenador de la casa, serà miembro del cuerpo técnio del juvenil A y tendrá un cargo en el futbol base. Por su parte, el actual recuperador Carlos Romero, sí tiene una propuesta de renovación para seguir vinculado a la primera plantilla y ser el preparador físico del futbol base.  

COMUNICAT DE PREMSA ATLÈTIC BALEARS

David Prieto i Luciano Becchio no renoven els seus contractes i deixen de pertànyer a l’ATB 

També abandonen el club l’entrenador de porters, Klaus Peter, i el preparador físic, Aureli Ruiz. 

Àlex Llinàs treballarà en el juvenil A

El central David Prieto, un dels capitans de l’equip, que ha militat a l’Atlètic Balears durant les dues últimes temporades, no renovarà el seu contracte amb el club. El central andalús ha disputat 55 partits de lliga (més els de Copa Federació) en les dues últimes temporades, on ha marcat un gol.

El club vol destacar la professionalitat del central andalús i el seu compromís en els dos últims anys, tant en la temporada del títol de Copa Federació, com en la d’aquest any de playoff. El ATB li desitja de tot cor el millor a nivell personal i esportiu a partir d’ara.

A més de David Prieto, també abandona la disciplina balearica el davanter Luciano Becchio.

L’atacant argentí ha jugat des que va arribar al mercat d’hivern un total de 14 partits, en els quals ha marcat 5 gols. Luci va començar entrenant a prova uns dies durant el mes de gener però ràpidament va convèncer a la direcció esportiva que podria sumar a l’equip per a la segona part del campionat com així va ser. Molt recordada serà, d’entre els seus cinc dianes, la del gol a Toledo en la primera eliminatòria de playoff, que va servir per segellar el pas a la següent ronda amb doble victòria. El club, igual que amb Prieto, desitja el millor a Luciano Becchio a partir d’ara i li agraeix el seu rendiment.

Cos tècnic 

D’altra banda, abandonen també la disciplina de l’equip, l’entrenador de porters des de novembre de 2015, Klaus Peter i el preparador físic les dues últimes temporades, Aurelio Ruiz. El ATB agraeix tant a Ruiz, com a Peter, el seu esforç i dedicació al club i espera que trobin un projecte futbolístic del seu grat. Qui ha estat segon entrenador de Christian Ziege i qui també va formar part de l’staff de Josico, Àlex Llinàs, com a tècnic de la casa, formarà part del cos tècnic del juvenil A i tendrà un càrrec en el futbol base. El recuperador Carlos Romero sí té una oferta de renovació per seguir a la primera plantilla i també ser el preparador físic del futbol base.

 

Calendario de Noticias
abril 2024
L M X J V S D
« Mar    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930