Archivo diario: 12 junio, 2012

Bernardo J. Mora guanya els 6 Dies d’Antibes a marxa

El marxador balear Bernardo Jose Mora (CAB Siurell) ha guanyat a la categoria de marxadors als 6 Dies d’Antibes amb una marca final de 581’175 quilòmetres en la modalitat de marxadors. Enhorabona!!
http://www.fedaib.org/

20 mínimes al Campionat de Balears a l’aire lliure a Calvià

Aquest cap de setmana s’ha celebrat a la pista de Magalluf (Calvià) el campionat de Balears de pista a l’aire lliure amb un balanç de 20 mínimes nacionals i una d’elles (10 qm. marxa masculí amb Marc Tur) de nivell mundial en categoria junior. També destacar a Caridad Jerez (P. Alicante OHL) que ha aconseguit 4 ors a les proves de javelina, 100 tanques, alçada i pes. Al medaller l’equip balear que ha finalitzat en primera posició ha estat el CAB Siurell Bellver amb 20 medalles (6 d’or).
http://www.fedaib.org/

Marc Tur bat el record de Balears de 10 qm. marxa a Calvià

Marc Tur (Emase) ha batut el record de Balears de 10 quilòmetres marxa en possessió d’Arnau Fontanet de de l’any 1991 (43’22.30) fent un temps de 41’41.57 als campionats de Balears de pista a l’aire lliure celebrats a Magalluf (Calvià)

http://www.fedaib.org/

Video record Balears David Bustos 1500 metres a Huelva

Aquí teniu l’enllaç al video de la cursa de David Bustos (ADA Calvià) on ha batut el record de Balears i ha aconseguit una mínima A olímpica.

http://www.fedaib.org/

Sorteo Fase Ascenso a Segunda A y B ; Real Madrid-Binisalem (Dia 17)

El Buinisalem jugara el partido de vuelta en casa. Este es el sorteo definitivo

Sigue leyendo

GABELLINS EXTREMS, ESPORT DE MUNTANYA

Miquel Àngel Esteva “Blancus” participà a la Trail Menorca Camí de Cavalls i, per altra banda, Miquel Alzina “Cunill”  i Tomeu Massanet “Guitarró” ho feren a la Non Stop Cavalls de Ferro, recorrent la costa menorquina,  un corrent i els altres en bicicleta.

Sigue leyendo

MUNAR FINALISTA EN MONTECATINI

El Domingo se disputó la final del International Tournament Under 16 celebrado en Montecatini. Oscar Mesquida no pudo pasar de cuartos al perder contra el cabeza de serie nº 4 por 6/3-6/0, en cambio Jaume Antoni Munar llegó a la final tras ganar al cabeza de serie nº 4 y al italiano Stefanini, en la final se enfrentó al chipriota Petros Chrysochos (1) y perdió por un ajustado 6/4-4/6-6/4.
En el cuadro de dobles masculino la pareja Castellon/Mesquida ganó a Munar/Semmler por 7/5-6/4 y en la final se enfrentaron contra Chrysochos/Lebedyn que ganaron a la pareja española por 6/3-6/1.

http://www.ftib.net/

EL INFANTIL CAMPEÓN DE BALEARES…

Tras proclamarse campeón de Liga, superó al Portmany por 1-3, venció al Mallorca 2-1 y se impuso 0-9 al Penya Ciutadella para alzarse con el Campeonato de Baleares.

¡ENHORABUENA CAMPEONES!

Calendario de Noticias

junio 2012
L M X J V S D
« May   Jul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930