XISCO HERNÁNDEZ OPERAT AMB ÈXIT A BCN. TEMPS DE BAIXA ENTRE 16-20 SETMANES

Des d’ara l’aficionat podrà comprar la samarreta oficial ATB al Corte Inglés
El jugador Xisco Hernández ha estat operat avui horabaixa a Barcelona, ​​a la Clínica Quirón, pel Dr. Cugat i el seu equip. La intervenció ha durat més de tres hores i com reconeix el Dr. Gonzalo Barrantes, responsable dels serveis mèdics del club, “ha estat una cirurgia sense complicacions on s’ha donat solució a tots els problemes del seu genoll. Finalment no s’ha dut a terme cirurgia en el seu lligament creuat anterior, de manera que el temps de baixa serà d’entre 16-20 setmanes. Les pròximes cinc setmanes seran de repòs absolut “. El jugador tornarà a Palma el dijous o divendres.
Camiseta Corte Inglés
D’altra banda, des d’ara l’aficionat balearico pot comprar la camiseta oficial Joma ATB 2017-18 al Corte Inglés de Palma, tant al centre comercial d’Avingudes, com en Jaume III. L’acord ha estat presentat aquesta tarda a la planta d’esports d’El Corte Inglés d’Avingudes per part d’Antonio Sánchez, director de relacions externes d’El Corte Inglés Palma, i el director de màrqueting del ATB, Lawrence Mommenthal. Jugadors del futbol base han participat en la signatura de pòster i de samarreta de la mà dels jugadors del primer equip, Guiem Vallori i Sergio Sánchez. Per Mommenthal, “com a club estem molt orgullosos de ser present en els grans magatzems més importants d’Espanya. És un acord que neix fruit de la gran demanda dels nostres aficionats i el ATB fa un pas més en la seva expansió com a marca, amb aquest acord que suposa un nou i potent punt de venda“.
Per al responsable del centre comercial, “solem tenir cada any dels equips més representatius de les illes, en aquest cas és la novetat l’Atlètic Balears. Ha tingut la seva demanda per part dels seguidors i esperem que es vengui i es vegi molt al seu camp i generi afició. És comercialment interessant“.

 

Vallori: “Presentar la camiseta per a la venda a El Corte Inglés, com se sol dir, és un bona plaça per torejar, i envoltat de nens és il·lusionant. Ningú esperava estar en aquesta situació esportiva però necessitem el suport de la família balearica, del club, del futbol base, els necessitem si o si. Un empat a Ontinyent no serveix perquè hem de sumar de tres en tres però ens hem de quedar amb la bona imatge“.

Sergio Sánchez: “El club està creixent a passos de gegant i una bona prova d’això és l’acte d’avui al Corte Inglés. L’equip té molt marge de millora que es pot aconseguir a força de treball. El nostre entrenador és Armando a dia de avui i a partir de demà a preparar el partit contra el Llagostera perquè se’ns va la vida a aconseguir la primera victòria a casa. Nosaltres ens abstraiem i ens centrem en l’esportiu“.


Xisco es operado con éxito de su rodilla y estará de baja entre 16-20 semanas

Des de ahora el aficionado podrá comprar la camiseta oficial ATB en el Corte Inglés

 

El jugador Xisco Hernández ha sido operado esta tarde en Barcelona, en la Clínica Quirón, por el Dr. Cugat y su equipo. La intervención ha durado más de tres horas y como reconoce el Dr. Gonzalo Barrantes, responsable de los servicios médicos del club, “ha sido una cirugía sin complicaciones donde se ha dado solución a todos los problemas de su rodilla. Finalmente no se ha llevado a cabo cirugía en su ligamento cruzado anterior, por lo que el tiempo de baja será de entre 16-20 semanas. Las próximas cinco semanas serán de reposo absoluto”. El jugador regresará a Palma el jueves o viernes.

Camiseta Corte Inglés

 

Por otra parte, desde ahora el aficionado balearico puede comprar la camiseta oficial Joma ATB 2017-18 en el Corte Inglés de Palma, tanto en el centro comercial de Avenidas, como en Jaime III. El acuerdo ha sido presentado esta tarde en la planta de deportes de El Corte Inglés de Avenidas por parte de Antonio Sánchez, director de relaciones externas de El Corte Inglés Palma, y el director de marketing del ATB, Lawrence Mommenthal. Jugadores del fútbol base han participado en la firma de póster y de camiseta de la mano de los jugadores del primer equipo, Guiem Vallori y Sergio Sánchez. Para Mommenthal, “como club estamos muy orgullosos de estar presente en los grandes almacenes más importantes de España. Es un acuerdo que nace fruto de la gran demanda de nuestros aficionados y el ATB da un paso más en su expansión como marca, con este acuerdo que supone un nuevo y potente punto de venta”.

 

Para Antonio Sánchez, responsable del centro comercial, “solemos tener cada año de los equipos más representativos de las islas, en este caso es la novedad el Atlético Baleares. Ha tenido su demanda por parte de los seguidores y esperamos que se venda y se vea mucho en su campo y genere afición. Es comercialmente interesante”.

Vallori: “Presentar la camiseta para la venta en El Corte Inglés, como se suele decir, es un buena plaza para torear, y rodeado de niños es ilusionante. Nadie esperaba estar en esta situación deportiva pero necesitamos el apoyo de la familia balearica, del club, del fútbol base, los necesitamos sí o sí. Un empate en Ontinyent no sirve porque debemos sumar de tres en tres pero nos debemos quedar con la buena imagen.

Sergio Sánchez: “El club está creciendo a pasos agigantados y una buena prueba de esto es el acto de hoy en el Corte Inglés. El equipo tiene mucho margen de mejora que se puede conseguir a base de trabajo. Nuestro entrenador es Armando a día de hoy y a partir de mañana a preparar el partido contra el Llagostera porque se nos va la vida en lograr la primera victoria en casa. Nosotros nos abstraemos y nos centramos en lo deportivo”.

 

 

Calendario de Noticias
julio 2019
L M X J V S D
« Jun    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031