VIII Cursa de carretons de Marratxí
El dia 26 de juny es celebra la VII Cursa de carretons de Marratxí, en la qual poden participar joves des dels 14 anys.
Com cada any s’espera la participació de carretons procedents de tota l’illa: Santanyí, Campos, Artà, Ses Salines, Marratxí… La concentració serà a las 15 hores al parquing de Mercadona de Sant Marçal, es farà una verificació i a les 16 hores començarà la cursa.
El carretó ha de ser de construcció pròpia, no motoritzat i sense pedals. És obligatori que disposi d’un mínim de tres rodes, de frens i de direcció. És igualment obligatori que disposi d’un sistema d’enganxament i de cordes per fermar-se a un altre vehicle.
Hi haurà tres modalitats de premis: velocitat 3 rodes, velocitat 4 rodes i originalitat.
Les inscripcions es poden fer fins dia 22 de juny (veure les bases de la cursa, la fitxa d’inscripció, i la autorització menors).
Deja un comentario
Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.