Carolyn Swords reforça el Sóller Bon dia!
R.R.
El Joventut Mariana ha informat del fitxatge de la pivot nord-americana Carolyn Swords per a la temporada 2011/2012.
Natural de Sudbury (Massachussets), Carolyn Swords és una jugadora interior de 24 anys i 1’98 d’alçada que procedeix de Boston College, on ha passat el seus 4 anys universitaris, militant actualment a les files del Chicago Sky de la WNBA, equip que l’escollí aquesta temporada en el número 15 del draft.
Al seu darrer any a l’universitat, Swords, qui destaca per la seva potència a prop de la cistella, ha aconseguit un promig de 17,6 punts, 9 rebots, 2,3 assistències i 1,5 taps per partit, essent la millor jugadora en percentatge de tirs de camp de la NCAA aquesta temporada, amb un 72%.
Amb aquest fitxatge queda tancat el joc interior del Sóller Bon dia!, compost per la pròpia Carolyn Swords, Astou Traoré, Stefka Miteva i Aminata Nar Diop. A més d’elles, Pao Ferrari, Gaby Ocete, Alejandra Quirante, Maria España, Anna Suárez i Cris Souza també estaran a les ordres del tècnic Jorge Méndez.
Deja un comentario
Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.