ELS CLUBS DE TERCERA REIVINDIQUEN EL CONVENI AMB IB3

El president Miquel Bestard va mantenir una reunió amb el conseller de Presidència del Govern Balear i responsable polític d’Ib3, Antonio Gómez, per posar-lo al corrent de la situació del Conveni entre la Televisió Autonòmica i els equips de Tercera Divisió Balear. Acompanyaven a Bestard el president del Montuïri, Tomeu verger, i el president de la Comissió de Tercera Divisió, Joan Barceló. Ara s’han de reunir amb els responsables de la programació de la TV pública.

 
 
 

El conveni, pel qual Ib3 emetia partits de la lliga de Tercera no se va renovar aquesta temporada i la Televisió Autonòmica encara deu 165.000 € als clubs. Els representants de la FFIB vàren manifestar al conseller Gómez l’interès dels equips de Tercera per reprendre el Conveni.

Les negociacions continuaran a través dels responsables actuals de la programació d’Ib3. Gómez va expressar l’interès del Govern Balear de promocionar l’esport de les Illes a través de la Televisió Autonòmica.

http://www.ffib.es/Fed/

Deja un comentario

Calendario de Noticias
julio 2025
L M X J V S D
« Jun    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031