Archivo diario: 7 junio, 2020

VALORACIÓ “POSITIVA” DE LA DIRECTIVA EN EL RETORN A LA MAR D’ES NÀUTIC

El Club Nàutic Ciutadella va tornar a reprendre la seva activitat, encara que sigui amb les restriccions determinades per la llei per la pandèmia de la covid-19. D’aquesta manera, l’entitat que presideix Rafel Torrent va comunicar als seus esportistes de vela lleugera i piragüisme que aquests ja poden accedir al club per a “fer esport de manera individual, amb cita prèvia i per torns”. Per açò s’ha hagut d’emplenar-se un protocol d’ús i higiene de les instal·lacions del club i, així mateix, emplenar un altre formulari per a concertar una cita prèvia.
Des de la junta directiva del CNC valoren de bon grau aquest retorn ordenat i amb seny de l’actividad, amb la coordinació dels tècnics, Toni Mascaró i José Luis Moles. “Positiu, molt positiu aquest retorn, sempre complint els requisits establerts”, comenta la directiva d’Es Nàutic. “Molt bona feina dels directors tècnics, Moles i Toni, informant i organitzant les sortides a la mar”.
Enel CNC tenen clar que no volen afrissar. “Poc a poc i així com ens ho permetin, anam fent més activitat”, diuen.

Fichaje MARC RUBIO

El U.D. ROTLET MOLINAR anuncia el FICHAJE para el equipo de Regional Preferente del jugador MARC RUBIO

Marc tiene 19 años y en su etapa de fútbol base jugó en  el CIDE , el C.D. Atco Baleares , el C.D. Manacor y el C.D. San Francisco entre otros.

Jugador que puede ocupar varias posiciones tanto en medio campo como en banda derecha.

Le damos la bienvenida y le deseamos muchos éxitos.

Presentación Entrenadores Temporada 20/21: JUVENIL A:

Esta temporada se dará continuidad con el proyecto y seguirá al frente:
MARIANO PEREA PEÑALVER.
Después de la gran temporada que se estaba realizando y con la idea de volver a hacer un equipo competitivo , Mariano, es la persona adecuada. Nuestro Juvenil A que en estos momentos jugará en 1ª pero con la posibilidad de estar en Preferente, necesita un mister que conozca la categoría , que conozca el trabajo que se debe realizar. Ilusión y trabajo seguro que no va faltar a este equipo.
Desde el Club desearles toda la suerte.
¡¡VAMOS NARANJAS!!

Recuerdos. www.fiestadeportiva.com

Recuerdos. www.fiestadeportiva.com

Recuerdos. www.fiestadeportiva.com

Recuerdos. www.fiestadeportiva.com

Recuerdos. www.fiestadeportiva.com

Recuerdos. www.fiestadeportiva.com

Calendario de Noticias